czwartek, 6 września 2012

torebka z elementów

witam. poszukując inspiracji i zajęcia na coraz dłuższe wieczory przeszukiwałam internet znalazłam kilka ciekawych propozycji. ostatnio wykonałam kilka torebek jedna otrzymała moja siostra druga była dla mnie trzecia dostała córka dziś zaprezentuje sposób wykonania pierwszej. 

torebka składa się z 13 takich samych elementów wykonanie tych elementów już prezentowałam wiec odsyłam tylko do stronki
  http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=5951241308035356369#editor/target=post;postID=6108148706653877953

łączymy elementy ze sobą aby powstały dwa rzędy po cztery elementy w środku są trzy

 później dodajemy dwa ostatnie elementy jak widać na zdjęciu

po połączeniu wszystkich elementów składamy ''robótkę'' na pół


i kończymy łączenie tak aby wszystkie elementy ścisłe ze sobą były złączone pozostawiamy tylko nie zszyte górne boki. jest to otwór naszej torebki

 to bok torebki
                to środek

tak zaś wygląda wykończona torebka, ja zrobiłam tutaj paski ale można użyć również okrągłych rączek. można dodać poszewkę. 


dobrej zabawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz