czwartek, 12 lipca 2012

szydełkowanie to moja pasja

                    
                           Szydełkowanie to moja pasja, hobby i sposób na spędzanie wolnego czasu. Wszystko zaczęło się kilka lat temu od wykonania sukienki dla lalki Barbie która należała do mojej córki.  Pamiętam ze pierwsza sukienkę wykonywałam tydzień metodą prób i błędów do wszystkiego dochodziłam sama. Radość jaką dało ukończenie tej sukienki a później te wesołe ogniki w oczach mojej córki to bezcenne wspomnienia. Od tego czasu wiele się zmieniło ale ilekroć wykonam jakaś cześć garderoby dla moich małych modelek to i tak córcia jest najważniejszym sędzia. To ona testuje czy lepsze są rzepy czy tez haczyki czy wiązanie na szyi się sprawdzi czy zapinanie na guziczek jednak nie będzie zbyt trudne dla mniejszych dzieci.   

                         Początkowo garderoba dla lalek to były sukienki, spódniczki, bluzeczki wraz z upływem czasu i zwiększeniem moich umiejętności do wyżej wymienionego zestawu doszły jeszcze płaszcze, bolerka, kurteczki, spodnie, syrenie ogony, kapelusze, woalki, torebeczki, buciki.    
                        
                        Od jakiegoś czasu zajmuje się wykonywaniem ubranek na sprzedaż, dbam aby wszystko było perfekcyjnie wykonane i doskonale wykończone. 

      Dziś załączam zdjęcie ostatnio wykonanego zestawu



          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz